ACTIVITATS A L'ESCOLA

DIA MUNDIAL DE L'ACTIVITAT FÍSICA

El divendres 6 d'abril a la tarda, l'Associació Esportiva de la nostra escola ens va preparar tot un seguit d'activitats físiques per a gaudir del moviment i l'esport. Els i les alumnes de l'escola es van distribuir en petits grups i van fer un recorregut de tres activitats cadascun. Running, bicicleta, saltar a corda, bàdminton, volley platja, circuits, etc etc .

Ens ho vam passar d'allò més bé. Moltes gràcies als pares i mares que ho vau fer possible!!!!

STOP MOTION

Diversos grups de l'escola han estat treballant amb tablets per a fer una petita mostra de la tècnica stop-motion, que consisteix en crear moviment a partir de moltes imatges estàtiques consecutives.

Podeu mirar als següents blocs per veure'n algun exemple!

Stop motion de PRIMER.

Stop motion de TERCER.

PROJECTE DE LA LLUM (SISÈ)

Els alumnes de sisè han elaborat uns circuits elèctrics ambientats en allò que ells han volgut. Aquest projecte l'han treballat dins de l'àrea de Coneixement del Medi.

Enhorabona per la feina feta!!!! Sou uns artistes!!!

LA VELLA QUARESMA

La Vella Quaresma fa dies que ha arribat a l'escola. Cada divendres els alumnes d'infantil es reuneixen davant seu i, després de cantar la cançó de La Vella Quaresma, li arrenquen una cama...Cada dia falta menys perquè arribi Setmana Santa...

CARNESTOLTES
El rei Carnestoltes ja ha arribat i l'escola hem preparat!
APADRINAMENT LECTOR
Aquest segon trimestre comencem amb el projecte d'Apadrinament lector del centre. Es durà a terme dos dies a la setmana de 12:30h a 13:00h. Els i les alumnes de sisè seran els padrins i padrines dels nens i nenes de primer, i el de cinquè dels de segon.

INTERCANVI DE CARTES AMB ALTRES CENTRES

Els alumnes de 4t ja han rebut resposta a la seva primera carta. Ara els haurem de contestar en anglès.

Enguany l'alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è ha iniciat un intercanvi de cartes amb altres centres educatius.

Els grups de 3r, 4t i 5è fan l'intercanvi amb una escola de Canadà, Canyon Meadows School (Calgary, Alberta). La primera carta l'ha enviat la nostra escola i ja porta unes setmanes de camí. L'intercanvi es fa amb castellà i anglès.

El grup de sisè fa un projecte penpal en llengua anglesa amb l'escola Sant Marc de Gironella, a la comarca del Berguedà.Aprofitem aquest projecte per a practicar i millorar l'expressió escrita en llengua estrangera.

jJA N'HEM REBUT DUES!