SORTIDES
MAIG 2018
DIA DE LES LLENGÜES

El dijous 24 de maig es va celebrar al llac de Puigcerdà el Dia de les Llengües de la Cerdanya, en el qual participen alumnes de 5 i 6è de totes les escoles de la nostra comarca. És una jornada dedicada a les quatre llengües que aprenem a l'escola: català, castellà, anglès i francès. Cada any hi ha una llengua convidada i enguany ha estat el torn de la llengua de signes. L'Ajuntament de Puigcerdà ens va convidar a esmorzar coca, sucs i xocolata. Durant el matí es va fer una ronda de diferents tallers lúdics en alguna de les cinc llengües participants . A continuació es van repartir els premis als finalistes i guanyadords del concurs de cartells i logos. Tot seguit hi va haver temps per dinar i per jugar lliurement. I a la tarda les escoles ja van retornar cap als seus respectius centres.

En breu us penjarem a + fotos l'àlbum de fotos de la jornada!

NOVEMBRE 2017

Un any més els alumnes de 6è de religió han assistit a la setmana de cinema espiritual que es celebra durant el mes de novembre a Andorra. Hem treballat els valors de l'amistat, la solidaritat, la responsabilitat i l'agraïment a través de la pel·lícula "Lo que verdad importa", un film basat en fets reals del director Paco Arango. Un any més, una gran experiència!!!

MIREU EL "TRÀILER"

SETEMBRE 2017

SORTIDA AL ZOO

Els nens i nenes d'educació infantil van anar al Zoo de Barcelona. Després d'un llarg viatge van poder veure i observar diferents animals.

Aprofitant el nom de les classes (P.3 Els lleons, P.4 Els lleopards i P.5 Els jaguars) van poder observar-los d'aprop i conèixer més coses d'ells. També van aprofitar per comprar la mascota de la classe.

Va ser una jornada molt divertida on van poder conviure tots junts i aprendre moltes coses del món animal.

SETMANA DE LA MOBILITAT SEGURA I SOSTENIBLE

La setmana del 18 al 22 de setembre de 2017 vam celebrar la Setmana de la Mobilitat Segura i Sostenible, durant la qual es van dur a terme tot un seguit d'excursions a peu i en bibicleta:

Educació Infantil:

Excursió a peu a Talló i lectura a l'aire lliure.

Cicle Inicial:

Excursió a peu a Talló i Riu de Santa Maria i lectura a l'aire lliure.

Educació vial, a càrrec dels Mossos d'Esquadra de La Seu d'Urgell, a la plaça on es fa el mercat.

Cicle Mitjà:

Excursió a peu a Santa Eugènia i lectura a l'aire lliure.

Sortida en bici a Coborriu i Vilella.

Cicle Superior:

Excursió a peu a Nèfol i lectura a l'aire lliure.

Sortida en bicicleta a la Vall de l'Ingla.