Setmana Cultural 2015

Durant la setmana del 23 al 27 de març, vam celebrar la ja coneguda Setmana Cultural del Tarra.

Aquests darrers cursos la setmana cultural havia girat al voltant d'un centre d'interès: "la màgia del circ", "el Prat, el nostre lloc al món", "la ciència", "un món de fantasia"... Enguany la temàtica escollida va ser "El mar".

El tema del mar, dintre d'un projecte participatiu i de caire lúdic, com era la Setmana Cultural, ens va permetre donar a conèixer la biodiversitat marina, i la necessitat de protegir el medi marí, potenciant la inquietud mediambiental, molt relacionada amb els projectes de cura del medi ambient, que treballem des de l'escola.

Tallers internivells, visionat de vídeos, recerques d'informació, teatre, activitats de conscienciació mediambiental, sortida a la platja del Prat... van ser algunes de les activitats programades per aquells dies.

Des d'aquí volem agrair la col·laboració desinteressada de tots i totes aquells/es que van participar activament en les activitats, ajudant a enriquir i a fer de la Setmana Cultural una eina de gran valor pedagògic i un recurs més per millorar les competències dels alumnes.

Àlbum