Festa de fi de curs

El dia 19 de juny, com cada any, vam celebrar la festa d'acomiadament del curs, amb una gran varietat d'activitats.

Els alumnes de pàrvuls van fer la tradicional gimcana, organitzada per l'equip de professores del cicle, amb molts jocs i, com sempre, amb la col·laboració de moltes mares i pares que van venir a donar un cop de mà.

Els de primària, van continuar amb l'antiga tradició de fer també una gimcana, essent els alumnes de sisè els encarregats de la seva organització.

Hi havia diferents activitats i els alumnes havien de passar per totes elles. Totes les parades van estar molt sol·licitades.

Per finalitzar, tots els alumnes van ser obsequiats amb un gelat, aquest any regalat per la casa FRIGO, que van agrair perquè, de debò, havia fet calor i les goles el necessitaven.

En definitiva, va ser una jornada agradable i divertida i que quedarà gravada a la memòria de tots els alumnes, durant molt de temps.

Àlbum