Hola sóc Cristina, tinc 10 anys i visc al Prat de Llobregat
Sóc una persona que medeixo aproximadament 1'35 cm. Peso aproximadament 30 kg.
La meva expressió de la meva cara és lluent, bonica, alegre, és com una cara de bon any.

Tinc el cabell llarg com la cua d'un cavall, també ho tinc llis con el paper, embrollat com el lleó, el tinc net, el color és castany i sempre m'ho pentino molt.
Els meus ulls són blaus com el cel, els tinc brillants com el sol i són petits com un cigró.
Les meves celles són fines i estretes com un pal. Les meves pestanyes són curtes i clares com la llum.

La boca és petita, tinc una boca de pinyó una mica xerraire com un lloro. Les meves dents són blanques. Les meves galtes són suaus, toves i enceses. El meu coll és curt i prim, com un cigne. El meu nas és petit, com un cigró. Les meves orelles són petites i les tinc de pàmpol.
El meu cos és prim, proporcionat, una mica blanc com el full. Els meus braços són curts com una branca d'un arbre i prim com el llapis. Les meves cames són curtes com els dits de la mà i rectes com una línia.
Les meves mans són petites com un cul d'un got i fines com el fil. La meva estatura és mitjana. Sóc agradable, simpàtica, divertida i guapa. Quan no tinc a ningú, m'avorreixo. Quan no tinc deures també m'avorreixo, sóc molt i molt tímida i una mica tranquil·la. Riallera amb els companys i la meva família i ajudo molt a casa i sóc endreçada.

La meva forma de vestir

La meva manera de vestir és normal amb texans, amb una samarreta guapa, per exemple a ratlles... També m'agrada posar-me pantalons curts, és a dir, "bombatxo" en castellà. M'agraden els xandalls per anar amb bicicleta i per fer educació física. Les faldes també m'agraden molt.
Els meus pentinats són amb cua, amb cinta o el cabell deixat a l'aire.

Les meves afeccions

M'agrada el castellà, les matemàtiques, plàstica, educació física i sobre tot la música, les socials i les naturals i tot això a l'escola.
M'agraden les activitats com per exemple el futbol, el bàsquet, viatjar, estar amb la meva família, amb els companys, anar a la piscina, a la platja, jugar amb el meu cosí Eric a presentar el paper que li dóna l'Anna, amb els meus germans Javi i Dani que van a la ESO, m'agrada jugar al billar, a l'ordinador, a tennis, ping-pong, Hich School Musical, anar a comprar roba, passejar pels centres comercials, jugar amb els animals, m'agrada esquiar i anar a la neu.
De música m'agrada el Barrio, el regeton, el Arravato, el canto del loco, Amaral, MELENDI i algun més que m'hauré deixat. De gran vull treballar amb els nens petits, és a dir, de guarderia, o professora de primària. M'agrada aquest col·legi perquè els meus companys es comporten bé amb mi, el professors també és comporten bé amb mi. M'agraden les pelis divertides com per exemple la del CHIGUAGUA, PAPA CANGUR... Vaig a bàsquet el meu esport preferit, entreno el dilluns, dimecres i divendres.