Em dic Carlos Andrés i tinc 10 anys. Visc al Prat de Llobregat i sóc un noi molt intel·ligent. Sóc un noi del col·legi Josep Tarradellas.
Jo tinc la cara bonica i dolça, també alegre. Jo vaig néixer a Barcelona,Catalunya.
Els meus millors amics són: Xavier de Barcelona, Ivo de Xile, Daniel Subira de Venezuela, Gerard que va néixer a Barcelona, Arnau que va néixer a Barcelona, Daniel Higuera que va néixer a Barcelona, etc. Jo tinc la cara fresca, llarga, rodona i una mica de bon any i una mica de pasqua. El cabell el tinc llarg, fort, negre, castany i net. Els ulls els tinc bonics rodons, marrons, normals, brillants i vius. Les celles les tinc una mica rectes però més corbades.
Tinc la boca normal i suau. Les dents les tinc blanques i una mica arrenglerades. Les galtes les tinc suaus i crec que galtes de pa de ral. El coll una mica llarg. El nas el tinc una mica punxegut, no el tinc xato i el tinc recte con si fos un pal sense mores. Les orelles les tinc normals, una mica arrodonides.
Jo sóc agradable, simpàtic, alegre, feliç, bo i una mica callat, content com molts nens.
També de vegades, trist, sóc decidit com alguns.
No sóc poruc significa que té por de qualsevol cosa, que de seguida s'espanta.
Jo no sóc covard, ni gandul.
Jo sóc una mica seriós, rialler que significa que riu amb facilitat una com jo que em ric molt.
Sóc treballador com molts, de gran a lo millor seré un futbolista, segur que si perquè m'esforçaré per a aconseguir-ho .
També sóc molt tranquil. Jo no sóc pesat, de que peso molt, ni pesat de molestar.
De vegades molt nerviós com ara i de vegades pacífic quan veig una cosa tranquil·la, de vegades quiet però no com una estàtua.
M'agrada també ser una mica savi per la meva edat. Ami m'agraden els esports com el futbol, basquet etc.
M'encanten les colònies. M'agraden les excursions de l'escola. M'agrada veure els partits de futbol. M'agrada fer bromes amb els amics. A mi m'agrada fer mates encara que siguin complicades. També m'agrada viatjar amb la família. M'agrada anar a l'escola encara que sigui una mica difícil.
M'encanta l'hora del pati, que és per jugar .
M 'agrada com el meu germà juga una mica a tennis. No m'agrada fer els deures. M'agrada el Nadal. M'encanta Halloween.