Sóc un noi de 10 anys i vaig néixer el 22 d'agost. Em dic Xavier i visc a El_Prat_de_Llobregat i vaig a l'escola de Josep Tarradellas .
Psíquicament, sóc agradable amb tota la gent i també amb la meva família, sóc simpàtic amb els meus amics i amigues, a vegades sóc alegre amb la gent, també sóc divertit. Sóc atrevit en algunes coses, sóc bo amb la gent i la meva família i també els meus amics, amigues i cosins, també sóc el callat de la classe del silenci i a casa també.
També sóc treballador a l'escola i a casa perquè faig el que em demanen i em diuen. Al col·legí que haig de fer els deures, sempre es posen molts deures. Sempre jugo amb la meva germana petita que es diu Marta, veiem la televisió una miqueta de no res.
Desprès juguem a amagar-nos, sempre conto jo i també d'aquí poc la meva germana petita farà 4 anys, a l'escola m'he apuntat a futbol ho faig els dimarts i els dijous, toquem la pilota, passes, penals, xuts molt forts, partits de futbol i m'encanta ser davanter. Els de la meva classe només està l'Angel, Carlos, Agustín, Hamosh, Ivo, Noah i jo també n'hi ha d'altres de futbol. Els meus millors amics són el Carlos, Antonio, Angel ,Noah i el Ramzi. A vegades en truquem els meus amics a casa per anar al parc a jugar amb els tobogans, els gronxadors, etc.
I ara explicaré com es la meva cara: La meva cara es divertida, alegre, simpàtica, tinc la cara de bon any i una mica llarga, els cabells castany una mica curts, els ulls molt negres, rodons, desperts, oberts, les celles les tinc amples, dibuixades i rectes.
Les pestanyes les tinc sempre llargues i espesses, la boca la tinc de calaix, els llavis grossos, les dents les tinc arrenglerades i blanques, les galtes les tinc vermelles, suaus, grapones, també tinc el coll prim, el nas recte, llarg i petit i les orelles allargades i grosses.
Ara els explicaré com es la descripció del meu cos. El cos sempre el tinc prim, alt i també tinc el cos atlètic, els braços el tinc llargs prims i delicats. Les cames les tinc primes i llargues, la estatura mitjana i les mans grans, fines i llargues.
M'agrada anar al parc amb la meva germana petita, juguem sempre a la pilota i baixem pel tobogan, també els gronxadors i etc. Sóc un bon estudiant, sóc bo en el futbol, com els meus amics i tinc un ordinador que es del meu germà gran, que es diu Miguel, li agrada molt el seu ordinador. Jugo a vegades a l'ordinador i tinc la meva consola que es la nintendo ds, tinc molts jocs

Una vegada tota la classe van anar a les mines de Gavà per veure com era abans la prehistòria, hem vist com caçaven en la prehistòria ens ensenyaven les eines per caçar, hi ha avia una cosa que va crear la prehistòria que es una mena de màquina per fer forats al final de la visita van fer tots un collaret, a la màquina de forats..