Em dic Javi i tinc deu anys. Sóc una mica alt i moreno. Els meus ulls són de color marró fosc i m'agrada fer esport, tenir el cabell no molt llarg i fosc.
Jugo en un equip de futbol que es diu Escola de futbol Prat Blaugrana.
M'agrada veure pel·lícules d'acció i la sèrie Perdidos. No m'agrada que la gent digui mentides.
M'agrada que la gent digui coses positives de mi. Tampoc m'agrada que la gent acusi als altres

Sóc del Barcelona (Barça), el meu número preferit és el sis (6), a l'ordinador sempre que puc em fico a un joc que es diu Habbo.es.

El jugador que més m'agrada del món és el Xavi del Barcelona (Barça), m'agrada beure Coca-Cola.

No m'agraden: l'espinaques, les verdures, el plàtan, l'estofat de patates, ni les llenties.
M'agrada el rap, els meus cantants de rap són: l'Aloy, el Nach, el Porta i el ZPU i també el animals.

Tinc MSN una cosa per parlar amb els amics.
Aquestes vacances vaig anar a Extremadura (Serrejon).
M'agrada jugar a la Play 3 i els jocs que tinc són el: l'Avatar, el de Pro 10, FIFA 10, Pro 9,Tesoro de Dreker, el Formula 6,NBA 9 i FIFA STREAT 3.
Jugo també a la PSP al joc que quasi sempre jugo és el FIFA 10.
Tinc un germà en aquesta Escola que es diu Carlos que va a 3A.
M'agrada anar a PORT AVENTURA a pujar a l'atracció que més m'agrada és el DRAGON KAN .

Quan es Nadal sempre menjo molts torrons, polvorons i olives .
El meu color preferit és el blau.
A l'estiu aquest sempre veia la sèrie Perdidos però com ara la sèrie es fa per la nit o per la tarda a vegades no la puc veure
Els dissabtes i a vegades els diumenges vaig a jugar un partit de futbol amb el meu equip de futbol Prat Blaugrana i a la lliga anem primers.
Tinc una altra casa a un poble que es diu Casserres que vaig tots els caps de setmana que puc vaig i sempre tots els estius al poble.
M'agrada molt el Carnaval perquè ens disfressem.
He anat al camp del Barcelona és a dir el Camp Nou a veurel's jugar.
M'agrada veure a internet Pelea de Gallos i sempre poso a Barcelona perquè si no a un altre pais no els entenc res.