Edifici del CEIP Torrent d'en Melis
Benvinguts!

Us donem la benvinguda al curs 2014-2015

"Tot està per fer i tot és possible" (Miquel Martí i Pol)

En aquesta pàgina d'inici hi trobareu totes les novetats, avisos i notícies sobre la nostra escola. Esperem que la visita us resulti agradable!

22 de juny de 2014
Fotos de les sortides al Parc de les Aigües (P3) i al Canal Olímpic (5è).
8 de juny de 2014
Imatges de la jornada de portes obertes (1r) i de les colònies a Queixans (6è).
25 de maig de 2014
Fotos de l'activitat "Aqualogia" (1r).
27 d'abril de 2014
Ja podeu veure les fotos de Sant Jordi!
27 d'abril de 2014
Nou vídeo disponible al blog del taller d'audiovisuals!

Fotos de la festa de la mona d'enguany i de les sortides a Can Moncau (P3), el Zoo de Barcelona (P5) i al Palau de la Música (2n).
30 de març de 2014
Fotos de la visita a l'exposició de Roser Capdevila (1r), la sortida al mNACTEC de Terrassa (4t).

Noves fotografies de l'hort urbà de l'escola (1r) i de l'aula de ciències (4t).
16 de març de 2014
Ja podeu veure les fotos del Carnaval 2014!

Imatges de la visita a l'Obrador dels 15 (1r) i la sortida al Palau de la Música (5è).
2 de març de 2014
Fotografies de la sortida a la terrisseria (1r), a un forn de pa (1r), al Museu Marítim (3r) i El Born CC (4t).
23 de febrer de 2014
Nova secció de Blogs amb enllaços als diferents blogs de l'escola.
8 de febrer de 2014
Fotografies de la sortida al Castell de Vallparadís (P5) i de la sortida per veure teatre en anglès (3r i 4t).

També hem actualitzat les imatges del punt verd escolar.
15 de gener de 2014
Fotos de les activitats de Nadal a l'escola i del taller d'expressió d'educació infantil.
6 de gener de 2014
Imatges de la sortida al Poble Espanyol (1r i 2n) i del projecte dels forners i les forneres (1r). Noves fotos del treball a l'hort urbà (1r) i a l'aula de ciències (4t).

CONCERT DE FINAL DE CURS

Ja podeu veure les fotos del concert de final de curs 2013-2014 fent clic aquí.

ATENCIÓ, FAMÍLIES DE P3!

Per trobar tota la informació que us caldrà per a l'inici del nou curs 2014-2015, feu clic en aquest enllaç.

JA SÉ LLEGIR

Un any més, els nens i nenes de 2n han celebrat amb les seves famílies el final del cicle inicial i ens han demostrat la seva habilitat lectora. L'acte va tenir lloc a la seu del Districte d'Horta-Guinardó:

Activitat 'Ja sé llegir' Activitat 'Ja sé llegir'

Jocs Florals del Districte

L'Héctor Pasantes, de primer de primària, ha guanyat el premi de poesia als jocs florals del districte d'Horta-Guinardó. Enhorabona!

PRESENTACIÓ DEL GEGANT DE L'ESCOLA

En Melis, el gegant de l'escola, ja ha arribat al Torrent i tots els nens i nenes l'hem rebut com es mereixia.

A la foto podeu veure en Melis amb els seu creador, en Roger.

En aquesta pàgina trobareu més imatges de la rebuda del nou gegant al pati de l'escola.

Concert d'Escoles del Districte

Ja podeu veure les fotos del concert d'escoles del districte, celebrat el passat dia 28 d'abril i en el qual els nens i nenes de 3r van interpretar l'obra Història d'un pentagrama.

Som un centre GEP

El Grup d'Experimentació per al Plurilingüisme (GEP) es posa en marxa per assolir els objectius d' Europa 2020 vers la competitivitat europea i s'alinea amb els compromisos de qualitat del Marc per al plurilingüisme del sistema educatiu a Catalunya.

Trobareu més informació fent clic a l'enllaç següent:

Marc per al plurilingüisme

Els blogs del Torrent

Hem agrupat els diferents blogs de l'escola en una nova pàgina perquè hi pugueu accedir més còmodament. Trobareu la nova secció de blogs en aquest enllaç o en el menú de l'esquerra.

MÚsiques del tricentenari

Tricentenari 1714-2014

Ja podeu escoltar els enregistraments musicals amb què l'alumnat de l'escola està treballant el Tricentenari 1714-2014.

C/ Varsòvia, 147-161, 08041, Barcelona | Tel. 93 435 33 91 | ceiptorrentdenmelis@xtec.cat