Aquest any els alumnes de l'Aula d'Acollida han realitzat un treball de final de curs consistent en la realització d'un programa de ràdio.

Hi han col·laborat tots ells sota la direcció dels mestres d'Acollida. El programa s'anomena El Mapamundi Mundial i és emès per la fictícia Ràdio Acollida. Conté espais dedicats a l'actualitat de Palafrugell i l'escola, secció d'esports, entrevistes a dues mestres, espais publicitaris i musicals.

Els continguts s'intenten presentar en tot moment de forma amena. Tot i que ha estat una tasca laboriosa i a estones difícil, i malgrat que els mestres hem hagut de posar-hi de la nostra part, el fet que una quinzena d'alumnes que fa uns mesos no sabien dir ni un mot en català realitzin un programa com aquest creiem que és un motiu de gran satisfacció.

A continuació teniu un muntatge audiovisual on, a part d'escoltar "El Mapamundi Mundial," podreu veure-hi imatges dels alumnes treballant en la gravació del programa.

Bon estiu!

Mestres de l'Aula d'Acollida, juny de 2008