La Rateta Presumida

El dissabte dia 27 de maig, els nens de 5è vam fer el conte musicat "La Rateta Presumida". Ens vam posar la disfressa i alguns es van pintar la cara. Vam tenir una mica de vergonya perquè era ple de gent, però teníem moltes ganes de fer-ho bé perquè havien vingut a veure’ns els nostres pares i mares.

Quan vam acabar, vam fer un "pica-pica". Les nostres famílies havien preparat pastissos, galetes, llimonada, te... i els nostres companys de la classe també havien portat patates, olives, galetes, sucs, aigua, taronjada,... Tots junts vam aconseguir fer un berenar d’allò més bo!

Abans de marxar, la "Rateta" (Noura) es va poder fer una foto amb l’Alcalde de Palafrugell i la Regidora d’Educació, que també ens havien vingut a veure... Quina sort!!

Els mestres i algunes mares van fer-nos fotos per tenir un record d’aquest dia, en que tots ens vam sentir tan feliços.

A veure què prepararem pel curs que ve!!

TOTA UNA EXPERIÈNCIA... explicada amb rodolins!

La rateta presumida hem cantat i molt bé hem quedat.

Els alumnes de l’Aula d’Acollida van actuar, i al senyor Alcalde li va agradar.

Tots vam col.laborar en el pica-pica, i la gent menjava de mica en mica.

Els pares van respectar el que nosaltres vam cantar.

Tothom estava molt nerviós, però el concert va quedar preciós.

Va ser molt emocionant ser els músics i els cantants.

Nosaltres, els de cinquè, tocàvem la cançó i la gent reia d’emoció.

Quan el gat va arribar, la gent es va alegrar, i a la rateta va enamorar.

Molt bé ens va anar, i contents vam marxar.

El dijous 1 de juny, vam tornar-la a representar pels alumnes de l’escola, i també vàrem convidar a nens i nenes de llar d’infants.