Sant Salvador i El Drac

Hi havia una vegada una princesa anomenada Marissa que passejava pel bosc.

Era molt maca i molt presumida, i tothom se l'estimava.

De sobte, la princesa va sentir un soroll.

Molt aprop d'allà, passejant-se amb una moto, hi havia un drac afamat que venia des de l'Àfrica.

Havia robat una moto per anar a buscar menjar. Però l'únic que havia trobat era un paquet de cigarrets, i fumava com una xemeneia.

Quan la princesa el va veure, li va agafar un atac de riure tan gran, que va quedar desmaiada a terra. El drac, tot curiós, va baixar de la moto i la va voler ajudar.

Però vet aquí que per allà passava un valent cavaller, de nom Salvador.

I en veure que el drac s'ajupia sobre la princesa, va pensar que se la volia menjar i el va matar.

Quan la princesa va despertar, va tenir un gran disgust en veure aquell drac tan eixerit mort a terra.
Li va explicar al cavaller el que havia passat en realitat, i entre tots dos van anar a buscar una flor de marduix, que tenia propietats màgiques.

PROPIETATS MÀGIQUES
DE LA FLOR DEL MARDUIX

Desinfecta les ferides.
Fa tornar la vista als cecs.
Revifa les plantes.
Fa molt bona olor.
Pot reviure els animals morts

El cavaller i la princesa van passar la flor de marduix pel nas del drac, i així aquest és va despertar. A partir d'aleshores, tots tres es van fer bons amics i van viure moltes més aventures junts.

Aquesta història ha estat creada pels alumnes de 5è. curs que van a l'Aula d'Acollida de l'Escola Torres Jonama de Palafrugell.

Esperem que us hagi agradat.

AUTORS / AUTORES

Ayoub Fàtima Milena Azzedine Andreea Houssin