Servei de Menjador Escolar

Aquest curs la gestió del menjador també la farà el Consell Comarcal del Baix Empordà i el servei anirà a càrrec del Càtering Vilanova, que ens portarà el dinar des de la cuina de l'escola Pi Verd de Palafrugell.
Els menús no es donaran en paper als/les alumnes. Podran ser consultats al mateix Centre o al web del

Consulta del Menú:

Els menús no es donaran en paper als alumnes. Podran ser consultats al mateix Centre o al web del Consell Comarcal. Feu clic sobre el següent enllaç: (Descarregueu-vos l'arxiu en pdf)

En aquest web es poden descarregar documents de gestió relacionats amb el menjador.

Pagament del servei de menjador escolar:
  El pagament del servei es podrà fer de dues maneres:

• A.- Domiciliació Bancària: recomanada pel propi Consell Comarcal)

* L'Ajuntament de Palafrugell atorga un ajut de 0,70€/menú a tots els alumnes que paguen amb aquesta modalitat.
Caldrà omplir obligatòriament un full d'autorització a Secretaria amb les dades bancàries.

Preus:
*Fix, fix discontinu i eventual = 5,45€ (inclós l'ajut de L'Ajuntament)
(almenys es queda 1 dia a la setmana)

• B.- Amb Tiquets per Servicaixa ("La Caixa")

No s'aplica l'ajut de l'Ajuntament de Palafrugell. A secretaria s'explica com s'ha de fer.

Preus:
*Fix, fix discontinu i eventual = 6,15€ (almenys es queda un 1 dia/setmana )(preu aplicat a tots els menjadors gestionats pel Consell Comarcal) Caldr[a omplir obligat[oriament un full de sol.licitud de menjador escolar a trav'es de tíquets abans d'anar-los a comprar al Servicaixa.

*Alumne esporàdic (no garanteix l'assistència al menjador com a mínim 1 dia / setmana)

• 6,60 € menú / dia

Nota important:

Com que la comanda de menús s'ha de fer abans de 3/4 de 10h. del matí no podrem donar servei als alumnes que no s'hagin apuntat abans d'aquesta hora. Per això, recomanem que si heu d'arribar tard per qualsevol motiu o heu d'anar al metge, TRUQUEU A SECRETARIA per a que s'apunti l'alumne/a (tel. 972-610882).

Els alumnes de primària podran netejar-se les dents de forma voluntària després de dinar. Prèvia autorització per escrit dels pares (Full d' autorització a Secretaria)

Per més informació dirigiu-vos a la Secretaria del Centre.