Intercanvi de llibres

St. Jordi 2015

La Coordinadora d'Activitats de l'escola ha organitzat enguany el "XII Intercanvi de Llibres", pel dimarts 23 d'abril. Durant els dies anteriors a la diada de Sant Jordi els alumnes han anat portant llibres de casa que ja havien llegit abans; a canvi, se'ls ha donat un val, i amb aquest val han pogut anar a triar un llibre, adequat a la seva edat, d'entre els molts que els seus companys han dipositat a l'escola. Aquests llibres es trobaven al pati de Cicle Inicial de l'escola exposats damunt unes taules.

A darrera hora del matí i primera de la tarda, de forma escalonada, tots els alumnes dels diferents cicles han passat pel pati per fer la visita a l'exposició i han intercanviat el seu val pel llibre triat.

A Educació Infantil, després de revisar els llibres de la biblioteca d'aula, es va acordar que cada nen s'emportés un llibre dels més antics, donat el gran nombre de llibres existent, i així es farà lloc per anar renovant la biblioteca amb nous exemplars.

La biblioteca de l'escola i les biblioteques d'aula de les classes, així com alguns mestres en particular han aportat llibres per augmentar les possibilitats d'escollir dels alumnes participants.

En ser aquesta una activitat voluntària, s'ha de valorar la participació i l'interès dels alumnes que aquest any ha estat força bo.