2a. Trobada de Comités Ambientals d'Alumnes

ESCOLES VERDES

El passat dia 3 de Maig, es va celebrar la II trobada de comitès ambientals de l’Alt i Baix Empordà. Nosaltres érem l’escola acollidora, així que vam rebre totes les escoles que hi participaven.

La primera activitat del dia va ser fer dos grups per tal de compartir les diferents actuacions que fa cada centre com ara:

• Treball de l’olivera (Escola Cor de Maria de la Bisbal)
  • Apadrinem les Torretes (Escola Barceló i Matas)
  • Tenim una mascota (Escola Mas Clarà de la Bisbal)
  • Diverses accions verdes (Escola Joan Reglà de Bàscara).

Després vam fer un petit descans al nostre pati i a continuació ens vam trobar tots per fer la posada en comú. Allà cada escola va exposar quines idees els semblaven més interessants. Un cop acabat això vam fer una visita guiada per tot el nostre centre, parant especialment atenció en els punts verds.

Després de tot això vam anar a dinar al parc de Vila-Seca . Havent dinat visitàrem la torre de guaita de la zona, guiats per la Laura del Museu del Suro. Abans d’entrar ens va fer una explicació del sistema de defensa que es feia servir a l’època dels pirates.

I per acabar, vam fer un joc proposat per les coordinadores de la trobada.

A tots els que hi vam participar, ens va agradar molt.

Esperem repetir l’experiència.