EL PROJECTE D'ESCOLES VERDES

Tots els de l'escola col·laborem en defensar, protegir, conservar i millorar el medi ambient així com promoure en l'alumnat l'interès, el coneixement i la sensibilitat perquè siguin capaços de mirar, acollir, observar, comprendre, estimar, protegir i transformar el medi que els envolta.

L'escola contribuirà a la recerca d'una nova ètica basada en el respecte de la Natura, el respecte de les persones i de la seva dignitat i l'exigència d'una qualitat de vida accessible a tots, amb un esperit general de participació.

Es tractarà, mitjançant l'educació ambiental, de transformar progressivament es actituds i els comportaments per a fer que tots els membres de la comunitat tinguin consciència de les seves responsabilitats en la concepció, l'elaboració i l'aplicació dels programes nacionals o internacionals relatius al media ambient.

Es fomentarà el desenvolupament sostenible d'una manera de creixement de la nostra societat, és a dir, satisfent les necessitats sense posar en perill la capacitat de les generacions futures per satisfer-ne les seves.

Es pararà atenció en una participació activa en la prevenció i resolució dels problemes ambientals.

El Centre serà un camp experimental de bones pràctiques en matèria ambiental i es prendrà part en iniciatives col·lectives, com el programa "Escoles Verdes"