Aquest curs hem dedicat la setmana cultural a treballar el disseny. Es va celebrar del 24 al 28 de febrer i hi van participar tots els alumnes de la ZER.

Això es el que vem fer durant tota la setmana a l'escola Vilademàger:

El dilluns es van fer grups barrejant els nens i nenes de totes les classes i es van dissenyar els cartells per anunciar la rua de Carnaval.

El dimarts va estar dedicat al disseny de la roba. Tots vam fer de dissenyadors de moda i a la tarda vam desfilar com si fos una passarel·la.

Dimecres van visitar-nos els alumnes de Cabrera d'Igualada i es van fer les disfresses per anar a la rua de carnaval a Mediona. Al migdia els alumnes de la Llacuna van convidar als de Cabrera a dinar a casa.

Dijous al matí es van fer les pancartes de la rua i a la tarda es va celebrar el dijous gras.

I el divendres tots els alumnes de la ZER ens vam reunir a Mediona.

El divendres al matí es va anar a Mediona a fer la cercavila per tot el poble.

I a la tarda tothom va poder-se fer una foto traient el cap i les mans en els dibuixos que s'havien fet el dimarts al matí.

A més els alumnes de cicle superior van fer aquest treball:

LA NATURA TAMBÉ DISSENYA.

I així va acabar la setmana cultural i la celebració del carnestoltes.