Escola Verda

El passat divendres, 14 de març es va fer a l'IES Bosc de la Coma d'Olot el Primer Fòrum d'Escoles Verdes de les comarques Gironines, on podíem assistir mestres i alumnes de les 24 escoles que participem en aquest programa d'arreu de la província. Del nostre centre ens hi vam desplaçar els alumnes de 5è i 6è de Primària acompanyats del seu tutor. L'experiència va ser molt enriquidora perquè tothom va poder intercanviar coneixements, experiències i opinions amb persones d'altres centres que treballen en la mateixa línia ambiental.
L'IES Bosc de la Coma va acollir aquest Primer Fòrum d'Escoles Verdes
Els alumnes opinien:
"Quan vam arribar a Olot vam entrar a l'Institut i, a la sala d'actes ens van fer una conferència on s'explicaven coses sobre la cimera de Johannesburg, la més important de les organitzades per les Nacions Unides i la que va atreure més gent. També ens van explicar coses sobre la globalització i que les persones havíem de donar a conèixer les nostres experiències i els nostres projectes" (Irina, 6è)
Un moment del plenari del matí

"Després vam anar al Parc Nou a fer dues activitats i, en acabat, vam anar a dinar. A la tarda vam fer la presentació d'experiències. Hi havia nens i nenes de l'escola Guilleries de Sant Hilari, Volcà Bisaroques d'Olot, Mare de Déu del Mont de Girona, Mare de Déu de la Mercè de Sant Antoni de Calonge, Doctor Masmitjà de Girona i també nosaltres. (...) Jo en aquesta trobada he après moltes coses sobre el reciclatge, la contaminació,..." (Aina, 5è)

La foto de grup dels assistents al Fòrum  Revista Escoles Verdes