Taller d'Audiovisuals

En el taller d'audiovisuals pretenem utilitzar els mitjans que tenim a l'escola per treballar amb els nens i nenes i així donar a conèixer algunes de les possibilitats que se'ns ofereixen.

Aquest any en el taller d'audiovisuals hem treballat en la pàgina web de l'escola i, especialment, en l'apartat Parlem del nostre entorn: un treball conjunt amb l'escola Sant Serní de Prats i Samsor a la Cerdanya i coordinat per l'Albert Perafita del PMAV de Girona.

CEIP SANT SERNÍ

En el segon trimestre vam preparar dos vídeos amb els nois i noies de cicle mitjà i de cicle superior: "The gingerbread man" i "The town mouse & the country mouse". Havíem llegit els llibres a les classes d'anglès, vam preparar els guions per poder fer les filmacions, vam fer els títols, ho vam filmar i, finalment, ho vam editar.
Ara ens han informat que el vídeo "The gingerbread man" ha resultat finalista dels Premis de Vídeo Escolar que convoca el Departament d'Ensenyament.

En el segon trimestre també hem anat coordinats amb el taller d'art pel tema de les il·lusions òptiques.

Durant la setmana cultural que anava sobre el cinema i la fotografia cada nena i cada nen de primària s'ha construït una càmera fotogràfica amb una capsa de sabates, una lupa i paper vegetal. Amb les càmeres hem fet fotografies de diversos objectes i tots han quedat molt sorpresos perquè les imatges a la càmera es veuen invertides!

En aquest tercer trimestre farem, com cada any, un muntatge de vídeo on es recullen les activitats que fem a l'escola i que mostrarem en pantalla gegant a totes les famílies en la Festa de final de curs.