Opinions dels alumnes

M'agrada tenir una aula de natura a l'escola.
Hi ha plantes i també hi ha animals com ratolins i periquitos.

Crístian

M'agrada tenir una aula de natura perquè la necessitem per estudiar les plantes, els animals i el seu menjar.
A mi la planta que més m'agrada és el coleo.
L'aula té molts son ocells com la tórtora.

Fran

M'agrada la tórtora, és de color blanc i també les potes són de color rosa i és molt bonica.
M'agrada el clavell de moro, és de color groc i sembla un girasol. És molt bonic.

Els ratolins mengen llavors.
Quan els ratolins neixen mamen llet del pit de la seva mare.
Els ratolins blancs es reprodueixen fácilmet entre papers de diari.
Quan neixen són de color rosa i viuen molt bé i també no tenen pèl.

Marcos

M'agrada tenir una aula de natura perquè té animals: les tòrtores, els periquitos, els ratolins i les seves cries; també tenim un hàmter que es diu Lluna.

Adrià

A mi m'agrada molt tenir una aula de natura perquè hi ha animals com els hàmsters, els ratolins blancs...
També hi ha plantes.
A mi m'agraden les plantes com les margarides i les roses.

Zaida

M'agrada tenir una aula de natura perquè podem tenir animals: peixos, periquitos, canaris, tórtores i altres classes d'animals.
A l'aula de natura tenim animals molt macos com els ratolins blancs i les seves cries. Quan són petits els ratolins mamen del pit de la mare i així s'alimenten amb llet.
A l'aula de natura a més a més d'animals també hi ha plantes com el gerani, la cinta, la marquesa i moltes plantes més.

Alberto

M'agrada molt tenir un aula de natura a l'escola perquè podem anar i veure els animals que hi ha a l'escola.
A mi m'agraden molt els ratolins i les tortugues.
M'agraden molt els cactus, són molt bonics.

Ainhoa