Col.legi Cultural Fluvià

Servei d’acollida

De 7.30 a 8.45 h i de 17.15 a 18.30 h

Idiomes

Pla integrat de llengües estrangeres, amb matèries no lingüístiques en llengua anglesa: Physical Education, Arts&Crafts i Science.

A Educació infantil, els nostres alumnes aprenen  la llengua anglesa seguint el mètode Artigal (aprenentatge mitjançant contes didàctics).

Equipaments

Equipament digital a totes les aules, aules d’informàtica, de robòtica amb tabletes, de música i de psicomotricitat. Laboratori de llengües. Camp de bàsquet. Hort escolar. Pati interior i exterior.

Oferta educativa

2n cicle d’educació infantil.

Educac primària.

Característiques del centre

Som un centre d’una línia i estem adscrits al Col·legi Cultural per continuar els estudis.

El nostre model educatiu és el d’escola innovadora, avançada i adaptada als canvis constants de la societat del segle XXI.

El nostre objectiu és proporcionar les eines necessàries a cada alumne per poder aconseguir una formac integral en la seva vessant personal i social. La nostra finalitat és potenciar al màxim l’assoliment de les competències bàsiques per arribar a l’èxit acadèmic. Preparem els alumnes a una participac activa en la vida social i cultural, amb un sentit viu de diàleg i empatia.

A partir dels interessos dels nens i nenes, volem aconseguir la màxima participació, implicac i consciencia d’aprenentatge, tot utilitzant eines TAC afavorint els ambients a l’Educació Infantil i el treball cooperatiu als projectes a l’Educació Primària prioritzant l’educació emocional.

Disposem d’un Pla de convivència i mediac escolar. El nostre equip de professors està molt sensibilitzat amb la diversitat de l’alumnat, potenciant l’agrupac flexible i el reforç educatiu personalitzat.

Activitats complementàries

(Activitats no curriculars de pagament)

Infantil: Espai multilingüe, Espai de creativitat, Espai sensorial, Espai digital i de robòtica, Activa´t i curset de natació.

Primària: Espai científic, Espai d’experimentació, Taller de robòtica i eines digitals, Espai multilingüe i de conversa, Activa´t i Racó literari i d’oratòria.

Calendari escolar 2023-2024

Documents de Centre