ALUMNAT

Els nostres alumnes són de parla catalana i castellana tot i que, en els últims anys, s’han incrementat notablement els catalanoparlants, sobretot en els cursos de l’ Educació Infantil i Cicle Inicial. També notem que la majoria dels nens i nenes arriben a l’escola després d’haver estat a la Llar d’Infants i això fa que tant ells com les seves famílies tinguin un bon nivell de coneixement oral del català.

Tenim un 55’38 % de les famílies autòctones, la resta són immigrades, la major part, dels països del centre de sud d’Amèrica, però també hi ha un nombre prou significatiu de famílies de la Unió Europea o de la resta de l’ Europa i en menys nombre del nord d’ Àfrica o de la resta d’ Àfrica.

Els nostres alumnes són, doncs, de procedències diverses però alhora la majoria de nenes i nens autòctons, tant de famílies catalanes com castellanes. Aquest fet ens permet treballar l’acolliment de cada alumne d’una forma senzilla i sense dificultats.