INICI

CICLE INFANTIL

 

HORARI P3

DILLUNS

DIMARTS

DIMECRES

DIJOUS

DIVENDRES

9 -10h.

 

Hàbits i Llenguatge verbal

Música

Hàbits i Llenguatge verbal

Hàbits i Llenguatge verbal

 

Hàbits i Llenguatge verbal

10 -11h.

Biblioteca

 

Informàtica

Llenguatge Matemàtic

Llenguatge Matemàtic

11 -11’30h.

ESBARJO

11’30 - 12’30

 

Llenguatge Matemàtic

 

Hàbits i Llenguatge verbal

Descoberta de l’entorn

Descoberta d’ un mateix / Psicomotricitat

Contes ½

 

LL.Matemàtic½

 

12’30 – 15h

MIGDIA

 

15-16h.

Racons

Descoberta d’ un mateix

 

Psicomotricitat

 

Racons

Descoberta d’ un mateix

16-16’30h.

Descoberta de l’entorn

Descoberta de l’entorn

Descoberta de l’entorn

Descoberta de l’entorn

Descoberta de l’entorn

 

 

 

HORARI P4

DILLUNS

DIMARTS

DIMECRES

DIJOUS

DIVENDRES

9 -10h.

 

 

Hàbits /Rutines

Llenguatge verbal

 

Biblioteca

Hàbits/ Rutines

Llenguatge verbal

Hàbits/ Rutines

Llenguatge verbal

Música

10 -10’45 h.

 

Hàbits /Rutines

Llenguatge verbal

 

 

Descoberta de l’entorn

Informàtica ½

Informàtica ½

 

Descoberta de l’entorn½

LLeng.Matemàtic ½

10’45h-11h

Hàbits : Esmorzar, Higiene i salut

 

11 -11’30h.

ESBARJO

 

11’30 - 12’30 h

LLenguatge Matemàtic

Descoberta de l’entorn

Descoberta d’ un mateix / Psicomotricitat

LLenguatge Matemàtic

Descoberta d’ un mateix / Psicomotricitat

13’30h – 15h.

MIGDIA

 

15h -15 ‘45h.

Contes

 

RACONS

Ed. Visual i Plàstica

RACONS

Grafomotricitat i Percepció

RACONS

Grafomotricitat i Percepció

RACONS

Joc Simbòlic

Joc simbòlic

 

15’45-16’30h

Descoberta de l’entorn

 

 

HORARI DE P5

DILLUNS

DIMARTS

DIMECRES

DIJOUS

DIVENDRES

9 -10h.

Hàbits

Llenguatge verbal

Hàbits

Llenguatge verbal

Hàbits

Llenguatge verbal

Hàbits

Llenguatge verbal

Biblioteca

10 -11h.

Informàtica½

 

LL. Musical

Informàtica½

 

 

Llenguatge Matemàtic

 

Hàbits

Llenguatge verbal

Jocs Matemàtics i Lleng.Oral ½

 

Jocs Matemàtics i Lleng.Oral½

 

11 -11’30h.

ESBARJO

 

11’30 - 12’30 h.

Descoberta d’ un mateix / Psicomotricitat

 

Llenguatge Matemàtic

 

Descoberta d’ un mateix

 

Descoberta de l’entorn

 

Llenguatge Matemàtic

12’30 – 15h.

MIGDIA

 

15-15’45h.

Descoberta d’ un mateix / Psicomotricitat

RACONS

Percepció i Joc Simbòlic

Contes ½

 

RACONS

Llenguatge Visual i Plàstic

Descoberta d’ un mateix

Grafomotricitat ½

 

15’45-16’30h.

Descoberta de l’entorn

Descoberta de l’entorn

Racons : Joc Simbòlic

 

 

NORMES GENERALS A L’ EDUCACIÓ INFANTIL

 

1.-ENTRADES I SORTIDES

 

  • ENTRADES 

 

Del 14 al 25 de setembre del 2009 podreu entrar els vostres fills i filles fins a la porta de la classe.

A partir del dia 28 de setembre els deixareu a la porta del pati de l’escola, on es trobaran amb la tutora i entraran a l’aula. Es imprescindible que no entreu ni a la classe, ni al pati.

Qualsevol comentari que hagueu de fer a l’hora d’entrada cal que ho escriviu a la llibreta de comunicacions.

 

  • SORTIDES

Els nens i nenes sortiran per la porta de l’esquerra de la façana del’escola, els heu d’esperar fora. Només caldrà dir el nom a la tutora o persona que hi hagi a la porta.

 

  • CARNET ESCOLAR

Us lliurarem un carnet que serveix pels pares i mares per quan no pugueu venir a recollir als vostresfills/es a l’escola, i vulgueu autoritzar a una altra persona a fer-ho.

L’ Escola entendrà que la persona que porta el carnet està autoritzada pels pares/mares a recollir el seu fill/a.

El carnet és per als adults, no per als nens/es, per la qual cosa no ha d’ anar mai a la motxilla dels alumnes.

 

2.-HORARI

 

L’hora d’arribada a l’escola al matí serà a les 9 hores. Podeu venir a buscar-los/es a les 12h. 30m. Per la tarda l’hora d’entrar és a les 15 hores i podeu venir a buscar-los/es de 16h i 25m a 16h i 30 m.

Per les famílies que tinguin fills/es a Primària, aquesta diferència de 30 minuts al migdia i 30 minuts a la tarda quedarà coberta per un servei d’ acollida, en aquelles famílies que no els puguin venir a buscar i depenguin dels fills/es de Primària.

Pel bon funcionament de l’escola preguem màxima puntualitat tant a les entrades com a les sortides.

 

3.-ROBA I MATERIAL

 

  • Han de portar BATA per tal de no embrutar-se la roba. Cordada al davant o amb goma al coll. Ha de portar una beta per penjar-la, i ha d’ estar marcada amb nom i cognom del nen/a ( no el del seu germà o germana).
  • Han de portar un recanvi sencer dins d’una bossa de roba marcada amb el nom. És obligatori per a P3 i aconsellable a P4.
  • Han de portar mocadors de paper per poder netejar-se quan ho necessiti i un paquet de tovalloletes humides.
  • La roba còmoda, preferiblement amb gomes, facilita l’autonomia personal i ajuda a desenvolupar bons hàbits.
  • Cal que portin una bossa de roba, per dur: l’esmorzar, bata i llibreta de comunicació (Ni cartera, ni motxilla).
  • Tota peça de roba ha d’anar MARCADA AMB EL NOM.
  • La bata, anorac, jaqueta, abric, ..., han de portar UNA BETA D’UNS 15 CM. DE ALLARGADA PER PODER-LES PENJAR.
  • La bata es portarà neta el dilluns i es donarà els divendres i sempre que estigui bruta.
  • Per les sessions de Psicomotricitathauran de portarxandall, mitjonsi bambes amb velcro . Sense això que us demanem, els vostres fills i filles no podran dur a terme les sessions.

 

4.-ALIMENTACIÓ

  • Per esmorzar recomanem entrepà petit i/o fruita. No han de dur ni flams, ni pastes, ni iogurts, ni sucs. Ha de ser sa i pràctic i no en grans quantitats, ja que els alumnes dinen d’hora.
  • Han de portar un got de plàstic marcat amb el seu nom.
  • No s’han de portar caramels, xiclets ni llaminadures.
  • Aniversaris: Es poden celebrar a criteri dels pares i mares, amb pastis, altres com globus, ous de xocolata…, o res.
  • Així mateix, referents als aniversaris a celebrar fora de l’escola, les invitacions a l’alumnat s’han de repartir fora del recinte escolar per tal d’evitar discriminacions entre els nens/es.

 

5.-JOGUINES

  • S’ha de procurar que l’alumnat no porti joguines de cap tipus a l’escola ja que no és recomanable sota un punt de vista pedagògic. En qualsevol cas no ens fem responsables d’elles.
  • En cap cas, es poden portar joguines que despertin violència (pistoles, espases...) ni pilotes de cuir o goma. En cas de portar-les se li prendran i se li tornaran a l’ hora de la sortida.
  • Si que ens responsabilitzem dels materials que el professorat demani que portin, amb finalitats educatives.

 

6.-LLIBRES I MATERIAL ESCOLAR.

 

  • Al tauler d’anuncis de l’escola estan exposats els llibres corresponents a cada curs.
  • El material escolar es socialitza. L’AMPA s’encarrega del cobrament. La quota d' aquest curs, 09-10, és de 56 euros.

 

7.-SALUT

  •  
  • Llevat d’excepcions, a l’escola no s’administraran medicaments. Si fora imprescindible, el/la mestre/a cal que disposi d’instruccions precises i prou clares del metge que tracta l’alumne/a per poder-ho efectuar. Així mateix, és necessari que els pares autoritzin expressament per escrit al centre, perquè en cas de necessitat subministrin la medicació als seus fills/es, eximint al centre de tota responsabilitat.
  • En cap cas s’ ha de venir a l’ escola si es té febre.

 

8.-AGENDA / LLIBRETA DE COMUNICACIÓ

 

  • L’ Agenda sempre la farem servir per informacions puntuals ( no cada dia) .
  • Quan vulgueu que la mestra llegeixi alguna nota o informació que ens vulgueu comunicar, el/la nen/a l’ haurà de portar a la mà en entrar a l’ escola.

 

9.-ALTRES INFORMACIONS

 

  • Hi haurà una altra reunió de pares i mares d’Educació Infantil al mes d’octubre, on s’informarà d’altres aspectes més concrets del curs: Objectius, horaris, sortides, ...
  • Durant el curs, com a mínim, es farà una reunió de la tutora amb cada família. El dia de visita d' aquest curs, serà els dilluns de 12h. 30m a 13h. 30m.
  • El pagament de les sortides es farà anualment mitjançant domiciliació bancària .
  • Així mateix, per cada sortida haureu de signar un full d’ autorització que heu de retornar a l’ escola.
  • Si heu de fer us del servei de menjador us atendrem a l’escola cada dia de9h a 10h. ( Sra. Isabel, a recepció )

 

ESPEREM LA VOSTRA COL.LABORACIÓ PER UN MILLOR FUNCIONAMENT DE L’ EDUCACIÓ INFANTIL I US DONEM LA BENVINGUDA EN AQUEST NOU CURS 2009/10

L’Equip d’Educació Infantil