CURS 2010/2011

Tot l'equip de professionals que treballem en l'escola Parc de la Ciutadella volem donar la benvinguda a tots els alumnes, tant als que per primera vegada vindran al nostre Centre com als que ja han compartit amb nosaltres estones de tota mena.

Comença un nou curs i us volem animar a participar en aquest projecte comú i engrescador que és l'educació dels vostres fills i filles. Aquest treball en comú, els ha de capacitar per adquirir uns coneixements i també per aprendre a conviure junts en una societat canviant.

Tots plegats, pares i mestres hem de motivar-los, valorant el seu esforç i el seu progrés. Cal mostrar interès per allò que fan a l'escola, pels seus treballs i pel seu desenvolupament personal.

El Claustre de Professors agraeix la confiança que heu dipositat en la nostra escola al deixar-nos compartir amb vosaltres l'educació dels vostres fills i filles. Gran part dels èxits dels nostres alumnes dependran d'aquesta confiança i del vostre recolzament.