L'ESCOLA

L’ESCOLA PARC de la CIUTADELLA és un centre d'una sola linea. Tenim l’Educació Infantil (de 3 a 6 anys) i l’Educació Primària (de 6 a 12 anys).Dónem continuïtat garantida a l’Educació Secundària Obligatòria a l' INSTITUT Verdaguer.

Som una Escola pública que eduquem en els valors democràtics de la participació i la solidaritat.Preparem per la vida i des de la vida. Ens basem en els principis de la coeducació, la integració, la cooperació, la responsabilitat i el respecte.

L’alumne és el veritable protagonista de totes les accions educatives del centre.

La llengua vehicular d’aprenentatge és el català. Fem castellà a partir de Primer de Primària i anglès des de P-3 fins a 6è.

Per arribar a tots els objectius que ens proposem en el nostre Projecte Educatiu, comptem amb un grup de mestres consolidat i arrelat al barri amb una llarga experiència professional, que fomenta la tasca en el treball coordinat de totes i tots nosaltres