INICI |
INFORMACIONS GENERALS. Curs 2010-11
XII Cicle d’ audicions de l’ escola del Parc de la Ciutadella
|
SISTEMA DE PAGAMENT A L’ ESCOLA
Ja és el quart curs que el sistema de pagament de les diferents activitats del centre es fa mitjançant domiciliació bancària. Les activitats que s’inclouen són : les activitats complementàries, la reutilització de llibres, les audicions musicals a l’ escola i el menjador ( només per aquells alumnes que utilitzin aquest servei. El pagament de la piscina per a les famílies de segon es farà a principis de cada trimestre. El pagament de les activitats complementàries es realitzarà en un sol cop, a l’octubre, o fraccionat, si convé a alguna família, en dues vegades, a primers d’ octubre i a primers de febrer. Es descomptarà l’ import de tot el curs, del número de compte que les famílies ens han fet arribar. Per les famílies que no han facilitat les dades bancàries, es farà com en cursos anteriors, mitjançant l’ ingrés bancari de l’ import total, en el número de compte corresponent a cada cicle a la Caixa de Catalunya.
Els números de compte per a cada cicle seran :
Els pares rebran una graella amb les sortides de tot el curs, trimestre a trimestre, en la qual s’ especificarà el dia de cada activitat, el lloc, el mitjà de transport que s’ utilitzarà, l’objectiu de la sortida o activitat, les persones acompanyants i el preu total de les activitats de cada trimestre i de tot el curs. També rebran un full on hauran de signar l’ autorització anual de les diferents activitats complementàries , sense la qual no ens endurem el/la nen/a a les activitats. Dins del termini establert en la nota informativa, els pares hauran de portar aquestes autoritzacions, i els que ho facin mitjançant l’ingrés de l’ import, hauran de portar el resguard del pagament al/la tutor/a, sense el qual, els nens/es no podran fer les activitats. D’ altra banda, amb una setmana d’ antelació, aproximadament, a cada sortida en concret, rebran un full o una nota a l’ agenda, on es recordarà l’ activitat a dur a terme . El pagament del material, la gestió del qual va càrrec de l AMPA, es farà en un rebut a part, al mes de novembre.
SALUT I SEGURETAT DELS NOSTRES ALUMNES
D’ acord amb el que recomanen els serveis sanitaris en relació a les malalties o afeccions que puguin produir contagi, cal que tingueu en compte els següents punts : És convenient d’ abstenir-se de portar el nen a l’ escola quan :
No es pot assistir a l’ escola quan :
ATENCIÓ !! Per normativa del Departament d’ Educació, en el cas que l’ alumne hagi de prendre un medicament en horari escolar, els pares hauran d’ aportar un escrit on es demani i s’ autoritzi al personal del centre a administrar la medicació prescrita i la recepta o informe mèdic del metge o metgessa. Caldrà que hi consti : data, nom i cognoms de l’ alumne, nivell, nom del medicament que ha de prendre, dosis i hora de la presa. És del tot imprescindible que comuniqueu a l’ escola els canvis de domicili i /o telèfon, per tal de mantenir actualitzat el nostre arxiu. És convenient també, que ens doneu el telèfon mòbil. Us avisarem perquè pugueu recollir el vostre fill si hi ha alguna urgència o si cal dur-lo al metge. |