LA MOSTRA 2010

Aquest curs 2009-2010, amb els/les alumnes de sisè curs de Primària hem participat en la Mostra 2010 de Produccions audiovisuals escolars, amb una animació que es titula " Material escolar versus plastilina" .

Aquesta animació ha estat produïda íntegrament pels nens i nenes com a un dels tallers de mitjans audiovisuals i informàtica treballats durant el curs.

Realitzada amb la tècnica de l' Stop Motion (aparentar el moviment d' objectes estàtics a partir d' imatges fixes successives) , utilitzant com a materials la plastilina i els estris o materials escolars utilitzats a diari a la seva aula. També cal destacar que s' ha treballat la filmació d' imatges així com la gravació de sons i diàlegs que s' han incorporat als fotogrames o imatges de la tècnica abans esmentada.

El guió, és una idea original i ha estat realitzat entre tot l' alumnat de sisè. En ell se'ns presenta una divertida i sorprenent història entre diversos materials escolars i boles de plastilina.

Si voleu veure aquest video, només heu de clicar a aquesta adreça: