INICI

ON SOM ?

La nostra escola es troba a Ciutat Vella, a la vora de l’Estació de França i al costat del Parc de la Ciutadella amb el que comparteix el nom.
El nostre pati està integrat dins la vegetació del Zoològic de la qual gaudim donades les relacions de veïnatge que mantenim amb aquesta centenària institució.
La nostra història es remunta al 1885, any en que fou construït l’edifici on ens trobem ubicats.
L’edifici va ser el Pavelló Suís de l’Exposició Universal del 1888 i es va dedicar a escola des de l’any 1909. La primera ampliació es va realitzar a l’any 1970 i la segona i definitiva al 1977.
Es tracta d’un espai de 3.240 m2 dels quals només 1.072 m2 estan construïts; la resta és una gran zona d’esbarjo pensada per gaudir-ne tant pels alumnes com pel personal del centre.