Anem a l'ESO!

"Anem junts a l'ESO!" és el pla de treball que acompanya l'alumnat de l'últim curs de Primària i les seves famílies cap a l'institut d'educació secundària on hauran de continuar la segona etapa de l'educació obligatòria.
Aquesta activitat (que forma part del projecte Xarxa 0-18 de Sant Pere, Santa Caterina i La Ribera/Gòtic) es fa en coordinació amb les escoles i els instituts vinculats de la zona (CEIP Cervantes, CEIP Baixeras, CEIP Pere Vila i CEIP Parc de la Ciutadella i els IES Pau Claris i IES Verdaguer) i ha rebut el reconeixement del Departament d'Educació mitjançant el Premi Catalunya d'Educació 2008.

Alumnat d'Educació Infantil, Primària i Secundària dels centres vinculats (Foto Eva Guillamet)

ACTIVITATS amb les i els alumnes

ACTIVITATS amb les famílies

• Informació sobre el lloc i els terminis de preinscripció i matrícula.
  • Acompanyament i suport a les famílies en el procés de preinscripció i matrícula.
  • Reunió conjunta (escola-instituts vinculats) amb totes les famílies de 6è de Primària.
  • Entrevista tutora-família.
  • Assessorament de l'EAP a les famílies de l'alumnat que ho requereixi.

ACTIVITATS entre professionals dels centres vinculats i altres professionals de la zona.

• Seminari de coordinació del professorat de 6è de Primària i de 1r d'ESO.
  • Seminari de coordinació del professorat d'Ed. Física, Música, Anglès i Educació Especial de Primària i Secundària.
  • Grup de treball dels Cap d'Estudis.
  • Grup de treball de les directores dels CEIP i dels IES del Gòtic-Casc Antic.
  • Col.laboració amb el Servei Educatiu Integrat de Ciutat Vella.
  • Col.laboració amb el Districte de Ciutat Vella.

AQUESTES ACTIVITATS COMPTEN AMB EL SUPORT DE LA INSPECCIÓ D'EDUCACIÓ.

ANAR a la pàgina web de l'I.E.S Pau Claris
ANAR a la pàgina web de l'IES Verdaguer
Anar a la pàgina web de la Xarxa 0-18 de Sant Pere, Santa Caterina i La Ribera/Gòtic

14.11.2012