Alumnat de la classe de 2n B de l'Escola Pere Vila
Foto: Roser Villalonga per La Vanguardia, 2009

Tota la informació sobre la preinscripció i matriculació per al curs 2014-2015 al web específic del Departament d'Ensenyament.

Preinscripció i matrícula per al curs 2014-2015 a la ciutat de Barcelona (web del Consorci d'Educació de Barcelona).

Àrees d'influència d'un centre educatiu.
Consulta dels centres de proximitat a un domicili.

Resolució ENS/367/2013, de 18 de febrer, del procediment de preinscripció i matrícula per al curs 2014-2015. (En aquests moments s'està en tràmitant la publicació al DOGC la resolució per a la preinscripció del curs 2014-2015. Es mantenen els mateixos criteris de prioritat i els barems que es van aplicar el darrer curs.)
DECRET 75/2007, de 27 de març, pel qual s'estableix el procediment d'admissió de l'alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics.

Podeu sol.licitar l'imprès a la Secretaria del centre.
També està disponible a la Seu del Districte, a l'Oficina d'Escolarització del Consorci d'Educació de Barcelona i al web del Departament d'Ensenyament.

Tornar a la pàgina d'inici Tornar a l'índex d'admissió i matrícula
ACTUALITZAT: 13-Feb-2014