Espai que recull les aportacions (relats, fotografies, materials escolars, etc.) dels antics i de les antigues alumnes de l'Escola Pere Vila amb l'objectiu d'anar construint la memòria històrica i emocional de l'escola.
Per a contactar feu clic!.

Classe a l'aula amb la mestra Sra. Teresa Farré. 1932.

Fotografies

Sortida al Tibidabo. 1932. La mestra és la Sra. Marta Claramunt. Fotografia cedida per la Sra. Maria Riera Fábrega, alumna de l'escola Pere Vila a partir de 1931.
Sortides escolars. Entre 1931 i 1934. Fotos cedides per la Sra. Mercè Llopis, alumna de l'Escola Pere Vila entre 1934 i 1944.
Primera Comunió de Josep Garcia Riera a la capella de l'escola. Any 1954.
Josep Egea Bernaola i els companys del grup-classe. El mestre és el Sr. Ramos. 1955-56.
Josep Egea Bernaola 2. 1953.
Josep Egea Bernaola 3. 1955-56.

Ramon Garcia Riera, antic alumne de l'Escola Pere Vila, amb el seu avi Ramon davant l'escola Pere Vila uns dies després de la nevada de desembre de 1962.
Ramon García Riera. Anys 1966.

Relats

Records de la Sra. Concepció Pardo Alberich (*1921) recollits pel seu fill Josep Mª Alcañiz Pardo.
Records del Sr. Ramon Garcia Riera (1)
Records de Sr, Ramon Garcia Riera (2)
Centre Obert Pere Vila

Documentació de referència:

Francesc Canyelles: Pintura mural de la Biblioteca Pere Vila

Tornar a la pàgina d'inici Tornar a l'àlbum
Data d'actualització: 01-Dec-2013