Els alumnes del cicle superior de l'Aula d'Acollida vam representar l'obra de teatre "Aquest restaurant és un rave" de Quim Canals en la diada de Sant Jordi.
El taller de teatre el formem quatre nenes i quatre nens de cinquè i sisè. Alguns de nosaltres fa molt poc que hem arribat a Catalunya i d'altres ja fa més temps. Preparant l'obra, un cop per setmana, ens ho hem passat molt bé i entre d'altres coses, també, hem après que per fer una dramatització:

· Cal entendre el tema i l'argument
· Cal posar-se en la pell d'un altre
· Cal esforçar-nos en l'entonació i pronúncia
· Cal respectar-nos
· ....

El dia de la representació estàvem molt nerviosos i alhora ens feia molta il·lusió poder ensenyar a tots els alumnes de l'escola la nostra feina. El resultat va ser fantàstic: tothom s'ho va passar d'allò més bé i ens van felicitar de valent. Va ser tot un èxit! Per aquest motiu, hem fet ara una versió reduïda d'aquesta escenificació i així poder compartir amb vosaltres la nostra feina, esperem que us agradi.