L'escola Perú té la satisfacció de compartir amb tots vosaltres l'obtenció del guardó rebut als II Premis Francesc Candel, atorgats per la Fundació Lluís Carulla.

Aquests premis volen difondre i reconèixer les bones pràctiques en l'àmbit de la integració dels ciutadans catalans d'origen immigrant.

Amb la iniciativa de la nostra Aula d'Acollida, conjuntament amb altres accions destinades a tota la Comunitat Educativa, el CEIP PERÚ dóna des de fa anys una resposta positiva a la situació dels alumnes d'origen immigrant i a les seves famílies, contribuint a facilitar la seva integració lingüística i cultural.

Moltes gràcies a tots aquells qui heu col.laborat en aquesta tasca, i heu contribuït en que aquestes bones pràctiques hagin esdevingut una realitat.

L'ESCOLA

Barcelona, vint-i-cinc d'octubre de 2005.