A les classes d'Educació Artística, s'utilitza una metodologia activa, on els alumnes són els protagonistes del seu propi aprenentatge. És per aquest motiu que les sessions són molt vivencials.

l La música: Treballem els diferents continguts durant tot el curs (lectura de notes i ritmes, cant i execució rítmica, danses, flauta, execució instrumental general, coneixement dels instruments, timbres, etc), durant la darrera part del primer trimestre, ens centrem en la preparació del Concert de Nadal i el tercer trimestre el dediquem fonamentalment a treballar danses i balls, per tal de ballar-les el darrer dia de curs.

De 3r a 6è toquen la flauta de bec, interpretant peces adequades a cada nivell. A partir del 2013-14, els alumnes de cicle mitjà també estan aprenent a tocar carillons de manera sistemàtica, interpretant peces adequades al seu nivell. A més, acostumem a fer sortides a espectacles musicals organitzats pels Serveis Educatius de l'Auditori i del Liceu, que considerem que són de qualitat.

A l'escola també treballem en diferents projectes d'educació artística.

Projectes:

Dansa Ara: Els alumnes de 2n, des del curs 2013-14 participen en aquesta activitat, que es fa al Palau Sant Jordi.

Cant Coral: Els alumnes de 2n i 3r treballen una cantata amb una professora d'una escola de Música.

Mus-e: Els alumnes de 4t participen en aquest projecte fent sessions de circ. Aquest projecte és un programa socioeducatiu que utilitza com a eina i contingut l’art de mode multidimensional, unificant diferents àmbits de treball: artístic, social, cultural i educatiu.

Circ: Els alumnes de 5è aprenen aquesta art escènica a les activitats de tarda durant el segon i tercer trimestre. L'activitat està organitzada per la Caixa d'Eines del Pla de Barris.

Cantània: Els alumnes de 5è participen en aquest projecte organitzat pel servei Educatiu de l'Auditori.

Tornar a la pàgina d'inici
Tornar a la pàgina inicial d'activitats i projectes

22-Ene-2020 14:07