Què és l’AMPA de l’escola Concepción Arenal?

L’AMPA és l’associació, sense ànim de lucre,de mares i pares que porten els seus fills/es a l’escola Concepción Arenal.

L’Associació de mares i pares d’alumnes (AMPA) té com a missió la millora de la qualitat educativa i de les condicions d’escolarització dels i les alumnes del seu centre educatiu, facilitant la cooperació i coordinació entre famílies, equip docent i direcció del centre.

L’AMPA vol ser una altra via més de connexió entre la societat, el barri o el districte organitzant aquells serveis i activitats necessaris per a dur a terme la missió de l’entitat, a partir de la col·laboració de les famílies associades.

Els centres educatius amb una AMPA cohesionada i activa obtenen un major èxit escolar entre el seu alumnat.

L’AMPA és membre de la FAPAC.

JUNTA DE L’AMPA:

Presidenta

Mónica Revelo

Secretària

Najat El Bouhali

Tresorera

Hanan El Moqadem

Vocal

Vicky Gómez

Per contactar amb l’AMPA:

arenalampa1415@gmail.com

Tornar a la pàgina d'inici