|
||
El coordinador/a TIC del centre exercirà les següents
funcions de coordinació en relació a les tecnologies per a
l'aprenentatge i el coneixement: Impulsar l’ús didàctic de les TIC en el currículum
escolar i assessorar el professorat per a la seva implantació, així com
orientar-lo sobre la formació en TAC, d’acord amb l’assessorament
dels serveis educatius de la zona. Proposar a l’equip directiu els criteris per a la
utilització i l’optimació dels recursos TIC del centre. Vetllar pel manteniment de les instal·lacions i els
equipaments informàtics i telemàtics del centre, en coordinació amb el
servei de manteniment preventiu i d’assistència tècnica. Assessorar l’equip directiu, el professorat i el
personal d’administració i serveis del centre en l’ús de les
aplicacions de gestió acadèmica i economicoadministrativa del
Departament d’Educació. Aquelles altres que el director/a del centre li
encomani en relació amb els recursos TIC que li pugui assignar el
Departament d’Educació. A fi de potenciar l’ús educatiu de les TIC i
assessorar l’equip directiu, el claustre i la comunitat educativa, és
convenient que a cada centre es constitueixi una comissió TAC,
formada per un membre de l’equip directiu, el coordinador/a TIC del
centre i els coordinadors o professorat dels diferents cicles. 5.1. Coordinador TAC. 5.2. Comissió TAC |