5. ORGANITZACIÓ

El coordinador/a TIC del centre exercirà les següents funcions de coordinació en relació a les tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement:  

Impulsar l’ús didàctic de les TIC en el currículum escolar i assessorar el professorat per a la seva implantació, així com orientar-lo sobre la formació en TAC, d’acord amb l’assessorament dels serveis educatius de la zona.

Proposar a l’equip directiu els criteris per a la utilització i l’optimació dels recursos TIC del centre.

Vetllar pel manteniment de les instal·lacions i els equipaments informàtics i telemàtics del centre, en coordinació amb el servei de manteniment preventiu i d’assistència tècnica.

Assessorar l’equip directiu, el professorat i el personal d’administració i serveis del centre en l’ús de les aplicacions de gestió acadèmica i economicoadministrativa del Departament d’Educació.

Aquelles altres que el director/a del centre li encomani en relació amb els recursos TIC que li pugui assignar el Departament d’Educació.

A fi de potenciar l’ús educatiu de les TIC i assessorar l’equip directiu, el claustre i la comunitat educativa, és convenient que a cada centre es constitueixi una comissió TAC, formada per un membre de l’equip directiu, el coordinador/a TIC del centre i els coordinadors o professorat dels diferents cicles.

  (instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres educatius públics d’educació infantil i primària i d’educació especial. Curs 2008-2009.   13. Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement)

         5.1. Coordinador TAC.

          5.2. Comissió TAC

          5.3. Professors i les TAC.

          5.4. Formació del professorat