6.2. Lorganitzaciķ dels alumnes |
Els canvis de rol que
comporta l'aplicaciķ de les TIC en el concepte dautonomia en laprenentatge
impliquen també lorganitzaciķ dun espai diferent on lalumnat
trobi resposta a les seves necessitats i pugui desenvolupar les seves
capacitats daprenentatge. Es requereix facilitat de moviment per
realitzar diferents tipus dagrupaments i organitzar activitats diverses
de manera simultānia, potenciant el treball en grup de forma cooperativa,
combinant els treballs des de laula ordināria, la biblioteca o
laula dinformātica (instruccions per
a lorganitzaciķ i el funcionament dels centres educatius públics deducaciķ
infantil i primāria i deducaciķ especial. Curs 2008-2009.
13. Tecnologies per a
l'aprenentatge i el coneixement) 6.2.1 Nombre d'alumnes per a
cada ordinador. Sempre dependrā el nombre d'alumnes del nombre
d'ordinadors i del tipus de treball o No obstant, el nombre
ideal d'alumnes per ordinador en l'aula d'informātica és d'un māxim de
2. (A major nombre d'alumnes, major és la distracciķ). Per als treballs o projectes d'investigaciķ es
potenciarā
el treball en petits grups (3 o 4 6.2.2
Grups partits. També hi haurā moments en els quals la meitat
d'alumnes estigui en l'aula de TIC i l'altra meitat enn l'aula habitual.
Pot ser un mčtode que faciliti el treball amb grups petits
|