1. INTRODUCCIÓ.

El principal repte per a l'apropiació i normalització de les TIC en l'educació és aconseguir la seva invisibilidad, és a dir, la impregnació de les activitats d'ensenyament aprenentatge amb la tecnologia de forma habitual i quotidiana.

La principal finalitat de la competència digital és, més que acumular i processar informació, aprendre a transformar la informació en coneixement.
(Jordi Vivancos. Tractament de la informació i competència digital.   Aliança editorial.)

L’objectiu principal del nostre PLA D’INNOVACIÓ (PLA TAC) es la normalització del treball TIC/TAC a l'escola.

Entenem com a normalització del treball TIC/TAC, el treball diari amb les eines TIC per part de mestres i alumnes, i la normalització TAC com la incorporació dels recursos informàtics al treball diari dels nostres currículums.

Estem convençuts que tot PLA TAC ha d'estar en constant procès de renovació.

Per elaborar aquest pla d’innovació hem agafat de guia el PLAN DE INTEGRACIÓN DE LAS T.I.C. del CEIP Juan de Vallejo de Burgos.