LA BIBLIOTECA

EL PERSONATGE MISTERIÓS

Periòdicament les mestres integrants de la Comissió que s'encarrega de la Biblioteca Escolar posa en marxa la recerca d'un nou "Personatge Misteriós".

Es dóna a alumnes i mestres una primera pista relativa a un personatge literari molt conegut i els i les alumnes (des de tercer a sisè de primària) han d'esbrinar de a qui es refereix. Els alumnes comencen a donar les seves respostes que són recollides a la Biblioteca Escolar i avaluades pels membres de la Comissió. Si no hi cap encertant amb aquesta primera pista, es van facilitant més pistes fins que un cert nombre d'alumnes encerta de qui es tracta. En aquest moment es publica el nom i curs dels i de les alumnes encertants.

nnnnnnnnnnnnnnnn

ACTIVITATS DE DINAMITZACIÓ

L'Escola Brasil disposa d'una Biblioteca que es troba al servei dels alumnes tant a nivell de grup com individual. Els diferents cursos utilitzen la Biblioteca per a treballar la lectura i per a realitzar consultes i recerques. Els alumnes de manera individual poden utilitzar el servei de prèstec o llegir i treballar la sala d la Biblioteca a l'hora de l'esbarjo del pati.

Es realitzen activitats d'animació a la lectura i el "padrinatge" on alumnes de sisè curs animen i ajuden als alumnes de P-5 a llegir i utilitzar la Biblioteca.