COLECCIÓ DE CONTES DE L’ESCOLA BRASIL

Aquest projecte va néixer fa quatre cursos arrel de la participació dels pares als jocs florals de l’escola.

Ja que l’escola feia els jocs florals i demanava la participació de les famílies,des de l’AMPA va sorgir l’idea de il·lustrar el conte guanyador i editar-lo.

Des de llavors que cada any s’ha anat treballant a les classes d’educació artística i s’han fet, amb diferents tècniques i metodologies les il·lustracions dels diferents contes.

Les fotos que us presentem ara corresponen al conte de l’edició 2012-13 que es titula “ El millor estiu de la Sandra”

La tècnica emprada va ser el collage i es va realitzar per parelles formades per un alumne de 6è amb un de 5è. Desprès els alumnes de 2n van acabar els treballs pintant un marc per a cada il·lustració.

Si voleu veure el resultat final entreu al blog de l’AMPA.