Presentem les dependències, espais, serveis,.. que podem trobar a l'Escola Brasil

Entrada, Planta Baixa, Mòdul d'EI 3 anys, Primera planta, Segona planta, Patis i hort

RECURSOS TIC

El Centre disposa de Pissarres Digitals Interactives a totes les classes

A la Sala de Música i Audiovisuals hi ha Projector i Pantalla.

Totes les aules disposen d'ordinadors amb connexió a Internet.

Hi ha ordinadors per a consultes i recerques al Laboratori de Ciències, a la Biblioteca, a les Aules d'Educació Especial, a la Sala de Professors, etc..

A més del maquinari de l'Aula d'Informàtica que facilita un ús individual dels ordinadors per part d'un grup nombrós d'alumnes, hi ha un "carro" amb 25 ordinadors portàtils que poden ser utilitzats alhora pels alumnes de qualsevol aula de Cicle Mig i Superior.

A les aules d'Educació Infantil i de Reforç s'utilitzen Tablets S.O.Android

A les aules de Tercer s'està portant a terme l'experiència de substitució de llibres èr tablets en algunes matèries.

...ARA, FEM UN TOMB PER L'ESCOLA.... SOU BENVINGUTS!

ENTRADA, RECEPCIÓ I DESPATXOS

L'Escola Brasil té dues entrades, una al carrer Perú, entrada principal que és utilitzada per alumnes, famílies, etc, i una altra a la Gran Via de les Corts Catalanes, reservada al personal, serveis, alumnes del servei de guardería, etc

PLANTA BAIXA

A la Planta baixa es troba la Recepció i els Despatxos, l'aula polivalent de psicomotricitat, de guardería i descans de migdia per als alumnes d'EI tres anys,el Menjador Escolar i la Cuina i el Paranimf que és un espai multifuncions on es realitzen activitats d'Educació Física, es celebren actes, reunions, teatre, celebracions, festes... ja que permet la reunió de tot l'alumnat i on són convidades les famílies amb motiu dels Concerts de Nadal, els Jocs florals i el Festival de Fi de Curs.

PABELLÓ D'EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS

El Pabelló d'Educació Infantil 3 anys es troba separat de l'edifici principal, té un pati propi i consta de dues aules comunicades entre si i d'un espai de serveis. Cada classe disposa del seu propi projector digital i pantalla amb connexió a Internet.

PRIMER PIS

A la Primera Planta es troba el Pabelló d'Educació Infantil 4 i 5 anys.

Les aules disposen de lavabos i serveis a dins de cada classe.

Cada classe disposa de PDI

Hi ha esàis comuns per a joc i treball complementari.

PRIMER PIS

També al primer pis, però al Pabelló de Cicle Inicial, es troben les aules de Primer i Segon curs de primària, l'aula d'Àudiovisuals i Música, la Biblioteca i les aules de Reforç

SEGON PIS

Al Segon pis es troben les Aules de Cicle Mig i Cicle Superior, totes dotades de Pissarres Digitals Interactives i connexió a Internet , l'Aula d'Informàtica, el Laboratori de Ciències, l'Aula de Plàstica i Forn,..

PATIS I HORT

Els Patis de l'Escola són molt amplis i separats en diverses zones que permeten el repartiment de tots els alumnes (hi ha torns per als alumnes de Primària per a utilitzar els diferents espais en les estones d'esbarjo amb la intenció que experimentin a més del joc o el passeig lliure, els diversos esports i jocs que permeten les diferents pistes) en l'estona diària de descans. El pati d'EI 3 anys està protegit, i la zona d'EI 4 i 5 anys té el terra de sauló i està dotat amb estructures de jocs per als petits.

Al pati també podem trobar l'Hort, cuidat pels alumnes de la Comissió de l'Agenda 21 amb l'ajut de famílies (gràcies, avi...), la resta d'alumnes, i els mestres. Dins del programa de l'Agenda 21 es cuiden i reparen les plantes i enfiladisses del pati que, juntament amb l'hort, proporcionen un ambient relaxant, pletòric de vida des de la primavera fins a l'hivern

AL PATI ES TROBA TAMBÉ LA CASETA DE L'AFA, UNA ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES MOLT ACTIVA I DINÀMICA OBERTA A TOTES LES FAMÍLIES