Sortides Curs 2014-2015

3r Trimestre

Saló de Plens del Districte.

Dimarts 26 de Maig els alumnes participants als XXVI Jocs Florals del Districte de Sants Montjuïc es van desplaçar al Saló de Plens del Districte, per a assistir a l'acte de lliurament de premis. La Laia Malhaire, de 1r, i la Susana Ortiz, de 4t, van aconseguir un segon i un primer premi respectivament en les seves categories.

Enhorabona i Moltes Felicitats!!

Si voleu veure la celebració de l'acte cliqueu aqui

Cicle Mitjà al Planetari Municipal

Dimecres 6 de Maig els alumnes de Cicle Mitjà van fer una sortida per a visitar el Planetari. Allà van demostrar els coneixements apresos a classse quan vam treballar aquest tema i en van aprendre de nous sobre les estrelles constel.lacions, planetes..

Mentre els companys de 3r assistien a les explicacions, els alumnes de 4t van esmorzar al Parc del Guinardó. Després vam fer una caminadeta fins la "Font del Cuento" i, fins i tot, van trobar "un tresor" practicant Geocaching!

2n Trimestre

Cicle Mitjà a la Cacaolat

Tal i com van fer els companys de cicle Superior el passat novembre, els alumnes de Cicle Mitjà també van visitar la fàbrica Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet. Van sentir les explicacions sobre la creació de la fàbrica i de la beguda, van fer un tastet mentre veien un video i van poder veure la zona d'envasat.

Visita de La Guàrdia Urbana a la nostra escola.

El mes de febrer vam rebre als agents de la Guàrdia Urbana a l'escola. Van fer una xerrada als alumnes de 2n, 4t i 6è, com ja ve sent habitual els darrers anys. Els alumnes van poder recordar i aprendre normes de circulació i regles de convivència a la ciutat. Després van realitzar uns treballs sobre els temes tractats.

Cicle Mitjà i Cicle Superior al Teatre de la Zona Nord

Els dies 28 i 29 de gener els alumnes de cicle Mitjà i Superior van desplaçar-se a la Zona Nord per assistir a una particular classe de Naturals: 'Big-Bang'. Els nens van seure a l'escenari i van participar de ple en una obra parlada totalment en anglès.

1r Trimestre

Cicle Inicial al museu d'Història

.L'11 de desembre, els nens de primer i segon van visitar el Museu d'Història i van fer diversos tallers amb els que els alumnes van poder tenir contacte directe amb peces arqueològiques originals. A través d’una metodologia basada en l’experimentació, els alumnes van poder reviure el passat en primera persona.

Cicle Mitjà al CaixaForum

El dia 27 de novembre, els nens de cicle mitjà van acostar-se al CaixaForum per veure un espectacle que porta per nom: Els Moussakis, música dels Balcans en una maleta. Durant l'actuació els nens van poder sentir música tradicional d'aquests països, veure instruments típics, seguir el ritme de les cançons picant de mans i cantant i fins i tot van aprendre a comptar de l'1 al 10 en la seva llengua.

Cicle Superior a la Cacaolat

El passat dijous dia 13 de novembre els nens i nenes de 5è i 6è vam visitar la fàbrica Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet. Primer ens van explicar algunes coses sobre el cacao, el seu origen i com creix. També ens van explicar com es va crear la fàbrica i ens van dir que la fórmula per a fer el Cacaolat és secreta. A continuació vam veure un audiovisual mentre ens preníem un Cacaolat. Finalment, vam veure el procés d’envasament i ens van fer fotos de grup. Ens van regalar a tots una bossa on hi havia uns quants Cacaolats, un pendrive i colors. També van donar-nos una bossa amb llavors de cacao per tastar-les quan arribéssim a la classe. Va ser una visita molt interessant i divertida.

Educació Primària visita les Coves de l'Espluga

Dijous 23 d'octubre, els nens i nenes de primària van visitar les Coves de l'Espluga de Francolí, van aprendre com diferents comunitats humanes van viure en aquest indret i van poder posar-se durant uns moments en el lloc dels nostres avantpassats, coneixent els seus hàbits i experimentant les seves sensacions.

També van aprofitar per a visitar una petita fàbrica de galetes: "Cobo", de les quals van observar la fabricació artesanal i van poder fer un tastet.

Després de la visita de la cova van visitar el naixement del riu Francolí.

I finalment, a dinar!