Projectes de l'Escola del Carme

Projecte Interdisciplinari "Les set noves meravelles del món"

El dia 7 de juliol de 2007 es van donar a conèixer les guanyadores del concurs a l'Estádio de la Luz de Lisboa, votades per decisió popular.
La setmana del 20 al 25 de Maig farem el Projecte Interdisciplinari. Hem escollit el tema “Viatgem pel món”.
Es tracta d’adaptar tots els continguts de la setmana, de totes les asignatures, a aquest centre d’interès.
Ens endinsarem dins d'aquest món i hi trobarem coses fascinant.

La Gran Muralla Xinesa(P3-P4-P5)

Machu Picchu(Perú)-(1r)

El Colosseu(Itàlia)-(2n)

Taj Mahal (Índia)-(3r)

Xitxén Itzà(Mèxic)-(4t)

La ciutat de Petra(Jordània)-(5è)

El Crist Redemptor (Brasil)-(6è)

Projecte Interdisciplinari "Investiguem l'Univers"

L’any 2009 és l’any internacional de l’astronomia i es celebra el 400 aniversari de les primeres observacions telescòpiques de Galileu Galilei.
La setmana del 2 al 6 de Març farem el Projecte Interdisciplinari. Hem escollit el tema “Viatgem per l’espai”.
Ens endinsarem dins del món de l’espai i descobrirem aquest món fascinant.

Investiguem l'Univers (P5)

Investiguem l'Univers_ (1r i 2n)

Investiguem l'Univers_ (3r i 4t)

Investiguem l'Univers_ (5è i 6è)

The Marfa Mystery Lights (5è)

Projecte "Carnestoltes" Vaques

Cada any els alumnes de l'Escola del Carme participen activament en la rua de Carnestoltes amb disfresses molt originals i divertides.

Aquí podeu veure un recull de les disfresses dels diferents anys.

Projecte "Missatge a l'Espai"

El 4 d’octubre de 1957 els soviètics van presentar el llançament del primer satèl·lit: l’Sputnik (paraula russa que significa company de viatge)
50 anys després d’aquest esdeveniment, que va iniciar l’Era Espacial, els nostres alumnes participen en un Projecte amb l’Agència Espacial Europea, per fer arribar als astronautes els dibuixos dels més petits i els comentaris dels més grans.
Aquí podeu veure una petita mostra del que hem fet.

Espai
Concurs de logos de "L'ESCOLA DEL CARME"
Avui 5-5-2008 acabava el termini per presentar-se al concurs de Logos de l’escola.
El concurs ha estat un èxit absolut.
Hem rebut més de 25 dissenys!
El procés que seguirem és el següent: dijous 8 i divendres 9 de Maig tindrem tots els Logos exposats al vestíbul de l’escola i podreu venir a votar, en horari escolar.
No hi falteu!!!
També els penjem al web i així els podeu veure tranquil·lament.
Un cop fet el recompte de vots ja us anirem informant de les novetats i de l’entrega dels lots de llibres i del primer premi.
Dono les gràcies a tots aquells i aquelles que heu participat. També sé que a molts us hagués agradat fer-ho però no és fàcil fer un disseny.
La votació serà emocionant, n’hi ha de molt bonics i originals. Jo mateixa no sabria pas amb quin quedar-me.
“Alea jacta est” (la sort s’ha llençat)