NOTÍCIES de l'IES Joan d'Àustria
INCICIACIÓ AL PERIODISME

www.joanaustria.com
Barcelona 8 de Gener del 2005

Venda de coca de llardons
dels alumnes
de l’AULA D’ACOLLIDA
Lin Peixin, David Salgado, Jorge Domínguez, Daniela Restrepo, Melisa Corbacho, Gemma Castro i Gabriela Carlos
Coca de llardons amb xocolata
Una altra vista de la paradeta
de l´AULA D´ACOLLIDA

Els alumnes de l`Aula d´Acollida amb la professora Gemma Castro el passat dijous, tres de febrer, van fer una paradeta de venda de coca de llardons, típica del Dijous Llarder, a l´hora de l´esbarjo.
Cada tros de coca de llardons, que l’havien fet els propis alumnes, amb una peça de xocolata, costava un euro. A la paradeta hi van participar la major part dels alumnes de l’Aula d´Acollida.
L´objectiu d’aquesta venda era: per una banda fer conèixer una tradició catalana del DijousLlarder i, per una altra banda, recaptar diners per fer un excursió a final de curs amb un destí que variarà segons els diners que aconsegueixin.
Luis Del Pino de 1B