musica   musica

pissarra          instruments

L'educació artística afavoreix l'estructuració del pensament de l'alumne, analitza la realitat, ajuda a comprendre i a respondre, a pensar i a construir. A través de l'aprenentatge de l'art genera coneixement i transferència a altres situacions i contexts, desenvolupant pensament crític, obert i flexible.
També té una gran relevància des de la perspectiva social i cultural, ja que les manifestacions artístiques no són generadores només d'espais de coneixement, sino també d'espais d'experiència dins de l'entorn proper (escolar, poble, ciutat...), així com de diàleg amb altres manifestacions artístiques i culturals del món.

MUSICOTERAPIA

Aplicació científica del so, la música y el movimient a través de l'escolta i de la producció sonora.

La música es capaç d'actuar com una eina terapèutica, porquè té la capacidad d'activar-nos físicament, de movilitzar i expressar les nostres emocions, d'ajudar-nos a evocar imatges i experiències viscudes i de fomentar la comunicació i la relació a través de l'experiència conjunta de fer música, i tod això independientement de la nostra edat, condició física i mental.

IMPORTANT! En Musicoterapia no existeixen produccions musicals bones o dolentes. Totes són l'expresió de la forma de ser y d'estar en el món.

También la usamos para desarrollar aspectos comunicativos como los pre-requisitos para la adquisición del lenguaje (atención conjunta, juegos de turnos…), la intención comunicativa, o para estimular la aparición de producciones vocales significativas en la relación y el juego compartido