L'Escola Barcelona Presentació

Som un Centre d'Ensenyament Públic d' Educació Infantil i Primària pertanyent a la Generalitat de Catalunya.

Probablement t'interessa trobar una escola que respongui a les teves expectatives.

Amb l'intent d'ajudar-te en la teva recerca, ens permetem posar de relleu la nostra manera de ser:

Oferta educativa del Centre

Estudis:(de 3 a 12 anys). Segon cicle d'Educació Infantil i Educació Primària.

Alumnat

La capacitat del Centre és de 450 alumnes, i la relació professors/alumnes/classe és, majoritariament, 1/25. Les unitats són:

Ed. Infantil Ed. Primària
6 unitats 12 unitats

La plantilla de professors i professores, que és molt estable, és la següent:

Infantil Primària Anglès Educació fisica Música Educació especial EAP
8 11,5 2 2 1 2 Dilluns

Hi ha un professor de Religió Catòlica.

Instal.lacions

Instituts d'Educació Secundària a què està adscrit

L'Escola Barcelona On som ?

Som al barri de Les Corts de Barcelona, a tocar de Sants, baixant pel carrer Joan Güell, abans d'arribar a l'avinguda de Madrid. En concret ens trobaràs a:

c/ Joan Güell 126
Telèfon / fax: 93 3300650 / 933300858

A prop tenim les estacions de Metro de la línia 3, de Plaça del Centre i Les Corts. Pel que fa a autobusos, tenim el 54 per l'Avinguda de Madrid, el 70 per la Ronda del Mig, i el 15, el 43 i el 59 per la Travessera de les Corts.

Enllaç al web de TMB amb les parades de metro i autobús

Ver mapa más grande

L'Escola Barcelona Com és l'Escola ?

L'escola es regeix i gestiona activament, es potencia la participació de les famílies en el Consell Escolar , afavoreix la incorporació de les famílies en el procés d'aprenentatge dels seus fills/es i fomenta la implicació de tots els sectors de la comunitat en la dinàmica del centre.