Entrades i sortides

Benvolgudes famílies,

Les entrades i les sortides de l'Escola són molt importants per a la vida del centre. La puntualitat i l'ordre a les entrades faciliten que la feina diària dels vostres fills i filles es desenvolupi d'una manera més tranquil·la i més eficaç. US PREGUEM PER AIXÒ MOLTA PUNTUALITAT EN L'ARRIBADA A L'ESCOLA.

D'altra banda, les sortides àgils i ordenades permeten viure sense angoixes els moments de la retrobada i eviten temps d'espera innecessaris. Per a facilitar el control de les sortides volem remarcar aquest any dos aspectes.

I. LA RECOLLIDA DE L'ALUMNAT (DE TOTS ELS CURSOS)

COMUNIQUEU A L'ESCOLA la persona que vindrà a recollir el vostre fill o filla, quan sigui diferent de la que habitualment ho fa. (truqueu a l'escola, feu una nota a la tutora, anoteu-ho a l'agenda...) Així sabem que marxen amb la persona que correspon. I podem també orientar a la persona que ve a recllir-los.

II. LA TORNADA SOLS A CASA (DE L'ALUMNAT DE 5È I 6È)

Els i les alumnes de 5è i de 6è no poden tornar sols a casa si no tenen una AUTORITZACIÓ EXPRESSA de les seves famílies.

Adjuntem a les famílies de 5è i 6è l'exemplar de l'autorització, que haureu de retornar el dia de la reunió de presentació del curs. En el cas que marxin sols i s'emportin de l'escola el seu germà o germana més petits feu-ho constar també a l'autorització.

Creiem que són mesures que faciliten el control i la seguretat i especialment que donen tranquil·litat a les famílies, al professorat i a totes les persones encarregades de vetllar per una bona entrada i una bona sortida de l'escola.

Us demanem que les tingueu presents i us desitgem un bon curs !

Barcelona, setembre de 2004

El Consell Escolar