Pessebre vivent de 6è / Horari del dia 21

A les famílies de l'alumnat de l'Escola

Benvolguts:

1. Com cada any els nens i les nenes de 6è faran una representació del Pessebre per celebrar el Nadal. Esteu tots convidats a visitar-lo el dia 21 des de les 10'30 del matí fins a la 1 del migdia; només heu de tenir en compte que faran un petit descans (de 11'45 a 12h)

Enguany, també, com a part del treball que fem a l'Escola sobre la solidaritat, en el marc de l'Educació en Valors, hem pensat recollir una aportació voluntària per part dels visitants. Els diners obtinguts aniran destinats a la campanya que la Creu Roja promou en aquestes dates amb el lema "Plouen joguines".

2. També, en el marc del Pessebre Vivent, els alumnes de 6è vendran plantes nadalenques al preu de 2€ cadascuna amb la finalitat de recollir diners per a la sortida de final de curs. Esperem la vostra col.laboració.

3. A més, us recordem que el dimecres dia 21 les classes es desenvoluparan en horari de jornada continuada: de 9 a 13h. El servei de menjador acabarà a les 16h de la tarda, hora de començar les activitats extraescolars pròpies del dimecres.

Ben atentament,

Equip de professorat