Generalitat de Catalunya
Col·legi d’Educació Infantil i Primària Barcelona

Barcelona, setembre de 2006

Benvolgudes famílies

Salutacions molt cordials de l’Equip Directiu i del Claustre de professors i professores de l’Escola Barcelona. Confiem que l’estiu us hagi estat profitós.

Comencem un nou curs amb energies renovades. Són moments de conèixer-nos, d’exposar els objectius, els mètodes, de compartir projectes. Per això us convidem a participar activament en les reunions informatives dels cursos.

Tal com vam fer el curs passat les reunions informatives tindran dues parts diferenciades:

L’hora serà:

Volem subratllar la importància de què totes les mares i els pares assistiu a la reunió i ho pugueu fer de manera còmoda i tranquil·la.

Cal la implicació de tota la família en l’educació i cal també una connexió directa amb l’escola perquè les energies i els esforços de cada àmbit es coordinin i es multipliquin.

Les dates són:

Educació Infantil: P3 i P4

Dimarts, 3 d’octubre

P5 i Cicle Inicial: 1r i 2n

Dijous, 5 d’octubre

Cicle Mitjà: 3r i 4t

Dimarts, 17 d’octubre

Cicle Superior: 5è i 6è

Dimecres, 18 d’octubre

Seran trobades ben profitoses per a tothom. Us hi esperem.