XERRADA DE JORGE WAGENSBERG

A L’ESCOLA BARCELONA

“CONVERSAR AMB LA NATURA”

L’adquisició del coneixement té tres fases: la fase dels estímuls, la fase de la conversa i la fase de la comprensió. Els estímuls s’esdevenen sobretot en la realitat; la conversa s’esdevé sobretot amb la realitat (veure, observar, experimentar) i la comprensió s’esdevé en una radical soledat.

El conferenciant, Jorge Wagensberg va néixer l’any 1948 a Barcelona. És doctor en Física per la Universitat de Barcelona i també professor de Teoria dels processos irreversibles a la Facultat de Física de la mateixa universitat. El 1991 va passar a ser el director del Museu de la Ciència de la Fundació La Caixa, ara conegut com Cosmocaixa. Des de fa uns mesos ha deixat la direcció del museu per passar a ser el nou director de la nova àrea de Ciència i Medi ambient de la Fundació La Caixa. També és escriptor i autor de nombrosos llibres científics.

Divertit, amant dels aforismes, personatge mediàtic, a l’estil dels homes de la Il·lustració pot parlar dels temes més variats amb un profund coneixement. Un gran divulgador científic que val molt la pena d’escoltar.

Reserveu-vos la data:

DILLLUNS, 23 D’OCTUBRE DE 2006 A LES 20.00 h

A L’ESCOLA BARCELONA

Recordeu que després de la conferència compartirem un petit refrigeri amb els pastissos i plats casolans que porteu i cava. Una bona estona per a conversar i compartir tranquil·lament totes aquelles idees que ens ha aportat la xerrada.

Esperem retrobar-nos!!!

És una oportunitat que no podem deixar escapar!!!

AMPA CEIP BARCELONA
XERRADA n. 11